Hade sååå kul idag :) Men en grej var dålig :(

Jo,jag hade sååå kul idag! :) Först handlade jag,min bästis Sanna,hennes pappa och hennes lillasyster jätte god mat och sånt till picniken (stavning.) Sen åkte vi med hennes pappas båt och vi hoppade över vågorna! :D Det var lite små läskigt men mest kul. Vi kunde inte skrika för vi skrattade för mycket,hihi :) Sen när vi kom fram till en jätte mysig ö satt vi där och åt picnik och solade 8) Jag och Sanna doppade hela bena i vattnet och det var SUPER kallt! Hennes lillasyster doppade hela kroppen till och med huvudet! Fattar inte att hon frös ihjäl! ;) Sen åkte vi hem igen och då var det ännu större vågor!!! Hihi,det var jätte kul! :D Sen åkte jag,mamma och min lillebror och tog festing sprutan! :o Det gjorde inte alls ont när hon tog den men efter gjorde det jätte ont så nu har jag jätte ont i armen!! :( Kanske är lite öm imorgon men hoppas det går över imorgon eftersom jag har trä slöjd imorgon! Det var den tråkiga nyheten alltså. Hoppas ni bara hade en bra dag idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0